Loading Events

על הקורס

ברוכים הבאים לקורס “גידול אורבני – הידרופוניקה”, מסע מרתק אל עולם החקלאות העירונית המתקדמת!

בעידן שבו הערים שלנו הולכות וגדלות, והקשר שלנו לטבע ולמזון שאנו צורכים הולך ומתרופף, הקורס שלנו מציע הזדמנות ייחודית לחבר מחדש בין שני עולמות – הטכנולוגיה המתקדמת והטבע הירוק והמזין.

זוכרים את הסבתא שגידלה עגבניות במרפסת? את הריח המשכר של צמחי התבלין בגינה הקטנה? היום, בלב הג’ונגל העירוני, אנחנו מביאים את החוויה הזו צעד אחד קדימה.

במהלך שמונה מפגשים מרתקים, נצא למסע שיתחיל מהבנת יסודות ההידרופוניקה – שיטת גידול מהפכנית המאפשרת לגדל צמחים ללא אדמה  רק על מים- ועד לבניית מערכת גידול משלכם. נלמד על הפיזיקה, הכימיה והבוטניקה שמאחורי השיטה, ונתנסה בהנבטה, גידול של מגוון צמחים, והתמודדות עם אתגרים שונים שאלו מזמנים.

אבל מעבר לידע הטכני, הקורס הזה הוא על משהו עמוק יותר.

זו הזדמנות להתחבר מחדש למקורות המזון שלנו, לחוות את הפלא של צמיחה והתפתחות, ולהביא פיסת טבע לתוך הבית שלנו. בעולם של לחץ ומהירות, הגידול ההידרופוני מציע רגעים של שלווה, סיפוק, וחיבור לתהליכים טבעיים. או איך שאנו אוהבים לקרא לזה: אקו-מינדפולנס

כל משתתף יצא מהקורס לא רק עם ידע מקיף על הידרופוניקה, אלא גם עם הבנה מה הוא צריך להתחיל לגדל כבר מחר בבוקר את האוכל שלו איפה קונים כל דבר איפה? איך מרכיבים? כמה זה עולה? מה כדאי מה לפחות,

כל משתתף מקבל בכל מפגש תוצר אישי, שתילים, זרעים, מערכות הנבטה, שיקויים שרקחנו להדברה ביולוגית, ועוד ועוד. והכל עטוף במסגרת תומכת (קב’ ווטסאפ במהלך הקרוס ולאחריו) שנותנת כלים מעשיים להמשיך ולפתח את התחביב (או אולי אפילו העסק) הזה.

אז אם אתם מרגישים את הכמיהה לירוק בתוך האפור העירוני, אם אתם רוצים לדעת מאיפה בדיוק מגיע האוכל שלכם, או אם אתם פשוט אוהבים אתגרים חדשים – הקורס הזה הוא בשבילכם.

בואו לגלות איך טכנולוגיה וטבע יכולים להתחבר ליצירת עתיד ירוק יותר, בריא יותר, ומחובר יותר – ממש כאן, בלב העיר.

תאריך פתיחה –  1.11.2024
משך הקורס – 8 מפגשים (16שעות אקדמיות)
יום ושעות הקורס – 09:00-11:00 יום שישי
מיקום – הגן הבוטני – ירושלים

לחצו על הקישור הבא: לפרטים נוספים והרשמה

אירועים קרובים

יש לכם שאלה לגבי אירועים קרובים?

מגוון אירועים והרצאות בנושאי ההידרופוניקה וחקלאות אורבנית, יש לכם שאלה? אנא צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם.